Douche

Igår åkte vi in till stan en sväng för att kolla på Looptroop som jag förövrigt aldrig lyssnat på i hela mitt liv. Men som de flesta band med lite beat, så rycks man med när dom spelar live.
Fast ärligt talat så lyssnade jag tillslut inte över huvudtaget.. Vi stog längst bak, till och med utanför själva publikparken på Götaplatsen och pratade.
Idag har jag städat fast att det inte syns. Jag har röjt i min garderob och mina lådor bland alla smycken och smink och jag är helt sjukt nöjd nu. Mina linnen ligger så fint vikta att jag aldrig mer tänker använda dom. Winwin.

Jag har fortfarande problem med att ansluta kameran, men jag ska lösa detta nån gång (haha okej, nej, det ska jag inte, men det låter bra).
Nu sitter jag på mitt nystädade rum och myser med en spontan check jag fick på posten. YEAH.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0