19 bast!

Igår när jag somnade var jag deppig. Känner mig plötsligt gammal. Känns som att jag var 16 i förrgår typ.
Fast idag känns plötsligt allting mycket lättare för mig igen. Mamma kom och väckte mig med kaffe och en jättefin liten bakelse - exakt samma recept på tårtan som jag fick när jag var liten. Det gjorde mig nästan tårögd. Ännu mer tårögd blev jag när jag fick Hilfigerjackan som var helt slut när jag kollade senast, men som mamma lyckades få tag på i stan.
Sen när pappa ringde från Kina började jag gråta på riktigt. Det är jättejobbigt att prata samtidigt som man försöker få det att låta som att man är totalt oberörd.

Nu sitter jag vid matsalsbordet och väntar på mamma som jag strax ska köra till jobbet.
Allt känns bara så bra. Jag har å ena sidan inte vart lika förväntansfull inför min födelsedag som jag var när jag var liten, men nu när jag väl sitter här känner jag mig plötsligt som en femåring igen.
Det är underbart.

Juste ja, firandet har jag flyttat till den 10onde September då det blir en stor, fet utgång med mina tjejer!
LADDAD SOM FÅ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0